Oglądalność "Naszego nowego domu" z Elżbietą Romanowską mniejsza niż z Katarzyną Dowbor
Elżbieta Romanowska w roli prowadzącej "Nasz nowy dom" zastąpiła Katarzynę Dowbor (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Średnio 880 tys. widzów oglądało jesienią w Polsacie 21. sezon programu "Nasz nowy dom" – pierwszego bez Katarzyny Dowbor, a z Elżbietą Romanowską w roli prowadzącej. Przed rokiem jego widownia przekraczała 1 mln osób.
W jesiennej ramówce Polsatu "Nasz nowy dom" oglądać można było w czwartki o 20.05, od 7 września do 23 listopada. Najwięcej widzów – 990 tys. – program zgromadził 2 listopada. Poziom 900 tys. "Nasz nowy dom" przekroczył jeszcze trzykrotnie – 23 listopada (948 tys.), 7 września (937 tys.) i 16 listopada (936 tys.).
Czytaj też: 248 tys. widzów "Żon Warszawy" i 129 tys. "Temptation Island Polska" w Polsacie
Polsat, pokazując "Nasz nowy dom", miał średnio 6,96 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 udział stacji wynosił 7,19 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 – 7,71 proc.
W programie ekipa pod wodzą Elżbiety Romanowskiej remontuje domy i mieszkania.
Wiosną 2023 roku 20. sezon programu "Nasz nowy dom" (ostatniego z Katarzyną Dowbor w roli gospodyni) oglądało w Polsacie średnio 1,05 mln widzów. Zaś 19. sezon jesienią 202 roku śledziło średnio 1,08 mln widzów.
Dane: Nielsen Media, dla tegorocznego sezonu uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).
Czytaj też: Polsat chce kontynuować "Taniec z gwiazdami", ale z nowym producentem
(KOZ, 27.11.2023)